Alles begint met vragen stellen, luisteren en daarna direct handelen. Dat geldt voor onze klant Amplixs, maar natuurlijk ook voor ons. Met trots sluiten we een mooi traject af; een complete huisstijl, interface design en het samenstellen van een beeldbank.
Amplixs verzorgt klanttevredenheidsonderzoeken in de zorg, onderwijs en leisure. Ze hadden al een een logo, maar de rest van hun huisstijl stond niet echt vast. Een Powerpointje hier een Wordbestandje daar. Iedereen had zo zijn eigen visie op de identiteit van Amplixs. Tijd voor Dikke Huisstijl.
In nauw overleg met de communicatieafdeling ontwierpen wij een professionele huisstijl die goed aansloot bij het bestaande logo. Do’s en don’ts werden vastgelegd, fotomateriaal geselecteerd en de online interfaces kregen een redesign. Dit is vervolgens vastgelegd in een brandbook. Digitaal en als drukwerk.
Het brandbook van Amplixs kan je hier bekijken.
Wil jij je huisstijl ook naar een hoger niveau tillen? Neem dan snel contact met ons op!